Paket med Neutral-podukter

Ni som har hängt med de senaste månaderna vet att jag fick en ganska rejäl reaktion på Neutrals Lotion i Juli, mer om de finns att läsa här. Jag kontaktade Sara Lee Household & Body Care Sverige AB, som tillverkar Nautrals produkter, samma dag och efter två veckor fick jag ett svar där dom erbjöd sig skicka hem några produkter samt ett formulär med frågor om vad som hänt osv. Sedan dess har det gått en månad drygt, så i måndags mailade jag och frågade om dom inte är intresserade av att få reda på mina erfarenheter av deras produkt.

Idag dök det upp en avi från posten i brevlådan, i tron om att det var något helt annat som jag beställt som kommit tog jag cykeln till macken för att hämta mitt paket, men avsändaren var Sara Lee Household & Body Care Sverige AB. I paketet låg Neutrals shampoo, balsam, dusch cream och lotion.


Nu är bara frågan om jag ska våga mej på att testa...




Nu ska jag fylla i formuläret jag fick med och hitta lämplig förpackning till lotionen så jag kan skicka tillbaka allt.


Kommentarer
Postat av: Honi

Uscha, vet inte om jag hade vågat prova. Även jag har haft en småkonstig reaktion på en av deras produkter, varför vet jag inte. Har inte alls känslig hud annars och brukar inte reagera på det mesta (Hade dock en liknande reaktion på en hudkräm som jag testade från Korres..).

2010-09-01 @ 21:19:01
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0