Boots Natural Collection Vanilla



Jag har hittat två nya favoriter för min hud, Boots Natural Collection Vanilla Shower Cream och Vanilla Body Lotion.
Vanilj och kokos är mina favoritdofter när det kommer till hudvård och dessa två guldkorn är underbara, de doftar riktig vanilj och min hud blir mjuk och len.
Dessa köpte jag i Boots-butiken på flygplatsen i Bangkok, men dom ska även finnas i Boots-butiker i UK. Jag har redan gjort av med en halv tub lotion a 200ml sen jag kom hem (jag har rätt så torr hud just nu) så jag har beställt mer av föräldrarna som har vägarna förbi en Boots-butik nästa vecka, sedan kommer de garanterat finnas med på min shopping lista när jag åker över till UK nästa gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0