Nytt i samlingen

Gott nytt år på er!!!

Efter ett försenat plan och ändrar resväg kom jag fram till Manchester där jag firat nyår med fantastiska vänner. Nu är jag tillbaka hemma igen och har som vanligt dragit på mej en förkylning.
Shopping blev det så klart, resultatet i skönhetsväg ser ni nedan, tyvärr var det mesta av vad jag tänkt köpa slut men som synes blev et endel ändå.




Aussie (2st för £12)
4 x Take That Heat Conditioner
Take The Heat Leave-in spray
Insurance Leave-in Conditioner

Parfymer (+lotion)
Christina Aguilera Royal Desire
Avril Lavigne Forbidden Rose

Barry M
Dazzle Dust
88 Winter Berry
102 Burgundy Noir

Trio Eyeshadow
tes1 Golden Goddes

MAC
Studio Sculpt Foundation NW15
Blot Powder Pressed Medium
Shale
Knight Divine
All that glitters

Make Up Store
läppennor
Russian
Soft

Urban Decay
Eyeshadow Primer Potion
24/7 glide-on eye pencil Gunmetal

Gosh (ta 3 betala för 2)
055 Purple Heart
064 Frou-Frou
571 Wild Lilac

Swatches och recentioner kommer så snart jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Honi

Älskar Gosh. Purple heart har jag kikat på många gånger men aldrig köpt!

2011-01-05 @ 19:29:22
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Helena

Purple Heart är jättefint och Gosh lacken verkar riktigt bra från det lilla jag provat, synd att dom inte finns här bara

2011-01-05 @ 20:15:33
URL: http://sminkdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0