shoppat från Eyeko

I början av veckan beställde jag lite grejor från Eyeko och igår dök dom upp, snabb leverans mao.

Vad beställde jag då? Jo detta:


Punk (for neon nails), Lilac (for lovely nails), Pastel (For nice nail) och Vintage (for elegant nails). De tre sista ingår i Pretty Sweet-paketet som kostar €11 och Punk fick jag gratis (vet inte varför), annars kostar lacken €4.50/st vilket är ett helt överenskomligt pris tycker jag.


Liptastic Glossy Lip Pen
Loudmouth, Hot lips och Lip Lover. Kostade €14 för alla tre eller €7/st
(lacket är Lilac)


Loudmouth, Hot lips, Lip Lover


Kommentarer
Postat av: Honi

Man får en gratis produkt med varje beställning över 10 pund som ändras varje vecka :) Antar att det lacket var veckans freebie.

2011-02-04 @ 13:42:40
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Helena

så är det nog. fast dom gjorde reklam för att Vintage skulle vara gratis, jag skrev in den koden men fick inget extra lack. Punk ändrades till 0:- när jag la det i korgen. Jag mailade och frågade varför det inte var ett extra Vintage med så vi får se vad svaret blir (hade varit en perfekt present till en annan lack-galning)

2011-02-04 @ 14:53:34
URL: http://sminkdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0