1Beauty3a- Ögonskuggspaletter

Nästa trio i Lip Gloss Bitchs tema 1Beatuy3a är ögonskuggspaletter

Jag är inget fan av paletter, men den enda anvedningen till det är att jag har problem med att hålla i saker ibland och druttar en palett i golvet så ryker oftast mer än en skugga. Annars är dom praktiska spec. när man är ute och reser.
Mina favorit paletter kommer samtliga från Isa Dora, dom finns på de flesta ställen som säljer smink, är billiga och är av bra kvalité. Priset ligger på 125:- om jag inte minns helt fel.

Heavy Metal & Muddy Nudes från Rock Chick kollektionen och Pearl.




Isa Dora har ju även gjort ett antal paletter med 5 skuggor (179:-), smokey eyes paletten var min favorit men tyvärr så ser ni ju hur den ser ut, ett par för många krasher i backen. Jag ska ta mej i kragen och investera i en ny för det är de värt, samma sak med den med bruna skuggor.
Ni förstår varför jag har mest singelskuggor va? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0