Helgens shopping

I helgen har jag varit i grannstan och handlat lite.
Jag var ut efter en neutral matt skugga som kunde ersätta den ljusaste skuggen i IsaDOras smokey eye palett som oturligt nog inte överlevde en tur ner i klinkersen i badrummet. Valte blev då MakeUpStores microshadow vanilla vilken jag än så länge är nöjd med, blev ju tgvungen att testa den idag, tyvärr blev de inga sminkbilder tagna.
Sen köpte jag även MakeUpStores Top Coat Matte, vilket jag tänkt köpa sen jag hörde talas om det i den blolgg, kommer dock inte ihåg vilken. Det här gillade jag skarpt, jag har precis lackat om naglarna med H&Ms Bella's Choise och med detta top lack över.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0