Lördag

Hej på er.
Idag väntar jobb för min del och dagens sminkning går i vanlig ordning i brunt, men idag har jag använt två rödbruna färger i den stora Viva La Diva paletten och ljusaste skuggan i Isa Doras Creamy Nude palett (vilken är en stor favorit med sin neutrala färg). Mascaran är Max Factors False lashes.



Nu ska jag iväg och jobba, tur att vi inte har snöstorm här då jag alltid promenerar till jobbet. Största problemet för mej är att jag får istappar i ögonfransarna när det blir ner mot -15 som termometern visat de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Emma P

Fint smink. Men framför allt är jag sjukt imponerad av dina fransar, vilken otrolig böj! Vad använder du för böjare?

2010-02-23 @ 20:11:41
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket. Jag använder ingen böjare, mina fransar är böjada så naturligt vilket är riktigt skönt, men när fransarna inte vill sammarbeta så är dom böjda i en lock istället vilket är mindre roligt.

2010-02-23 @ 20:24:10
URL: http://sminkdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0