e.l.f Lip Stain

Jag beställde ju hem 3 st lip stain från e.l.f och dom har använts ganska så ofta sen jag fick hem dom. Jag brukar vanligtvis inte ha nått på läpparna, men nu har jag gett stainen en chans och jag är till mesta del nöjd.

Jag köpte Red Carpet, Bombshell och First Date.

  



Överbilderna utan gloss, undre med, utom sista där det blev tvärt om.

Red Carpet är den jag gillar bäst, den drar mot hallonrött och sitter riktigt bra. Bombshell är en neutral färg som bara finns där under dagen utan att stå ut för mycket. First date är mycket blaskigare i konsistensen än de andra två och därför svår att får jämn, men när den väl är på plats är det en lagomt neutral rosa färg.

Jag använder dom utan glosset bara för att jag glömmer bort att ta på mer under dagen och de är faktiskt riktigt snyggt utan.
Nästa beställnig hos e.l.f kommer helt klart inkludera felr Lip Stains.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0