Bye bye blekfis

Nu jäklar ska lite av blekfisen bort, våren är ju på väg och då är det dax att börja fuska sej till lite färg. Jag är en riktig blekfis, och bränner mej jättelätt +att jag får värmeutslag så jag är inte den personen man hittar pressandes i solen.


Så här fin var min rygg efter mindre än 3h med solskyddsfaktor 30 i sommras, förstår ni varför jag undviker solen och solar försiktigt.


Hur som helst, fuska kan man ju alltid göra och jag brukar köra på Doves Summer Glow lotion, den stora för kroppen och den lilla för ansiktet. Ansiktslotionen köpte jag förra våren men den kom aldrig till användning.

   
Idag blev det då en storskrubbning, med H&Ms Vanilla & Apple Body Scrub (29:50), för att få bort alla döda hudseller, sen vanlig lotion och efter det Summer Glow. Sen är det bara att smörja in varje dag så byggs det på, och tvättas av när man duschar förståss.

Nu kanske man kan se lite piggare ut och inte som den blekfis jag är. Som min kompis så fint frågade när jag provade en kjol: "Ska du ha dom där strumpbyxorna till" jag var dock helt barbent och hon trodde jag hade vita strumpor på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0