1a April

Vilka blev lurade idag?
På lokal TV försökte dom lura i folk att hundägarna skulle betala skatt för att hunden skulle göra ifrån sej ute, min kompis som har hund gick på det haha. Sen skulle tydligen Clooney hit och spela in en ny storfilm här i skogarna, visst....

Nä nog om det, smink ska det va. Idag testade jag e.l.fs creamy eyeliner. Jag har inte riktigt fått till tekniken med att lägga eyeliner med pensel men betyget på själva eyelinern är änså länge godkänt, den har suttit hela dagen. Nu har jag aldrig använt en sån här eyeliner förut så det är svårt att säga hur den står sej mot andra på marknaden.
I ansiktet har jag samma bas som i tisdags.


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0