1beauty3a, 3 välanvända verktyg för ögonmakeupen

Lipgloss Bitch fortsätter temat 1Beauty3a med 3 välanvända verktyg för ögonmakeupen. Här är dom 3 jag använder mest.


En platt sneskuren pensel från Zizzy, kostadr 10:- på dollar, jag har 4 st nu som jag använder för eyelinern mellan ögonfransarna, till brynen och om jag vill lägga en skugga vid undre fransraden.

Mac #217, kostar 205:- , perfekt till highlight och blending.

e.l.f eyeshadow brush, kostar 18:30, jag har ett antal av dessa nu köpt i 2 omgångar men tyvärr verkar dom blivit lite sämre, lite mjukare och inte lika mycket hår i borsten, men jag tycker dom är bra ändå spec. för det priset.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ha en fin kväll kraam

2011-01-29 @ 21:14:21
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0