Heavy Metal

Isa Dora har ju släpp sin höst kollektion Rock Chic, och från den har jag skaffat Bold Tip Eyeliner och quarteten Heavy Metal som har 2 matta skuggor i brunt och 2 skimmriga skuggor i grått och beige. Idag har jag använt de två matta skuggorna i en snabb enkel sotning, den ljusare över hela ögonlocket och den mörkare i yttre V:et och globlinjen, sen har jag MACs Shroom som highlighter (har jag sagt hur mycket jag gillar just Shroom!)
Lite eyeliner, kajal och mascara på det och så blev det en riktigt bra sminkning.

   

   

Nu överväger jag om jag ska införskaffa den andra quarteten från Rock Chic Muddy Nudes, man kan ju inte få för många ögonskuggor eller hur...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag funderade på om jag skulle köpa någon av dem men jag backade ur faktiskt. Men de ser väldigt snygga ut, så den kanske kommer hem i en påse någon gång ändå :)



Kul att du gillade lilarosasminkningen! :)

2010-09-05 @ 18:33:45
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0