Eotd från veckan som gått

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men tiden och orken har det varit ont om senaste veckan. Tänkte bjuda på några sminkningar från veckan som gått iaf.

Har skrivit ner dom produkter jag kommer ihåg (eller gissar) jag använt, är det galet felstavat så är det för att min hjärna har tagit semester


 

MAC Paintpot Painterly
MUS Vanilla
MAC Copperplate
Maybelline Colossal Mascara
e.l.f creamy eyeliner

 

MAC Paintpot Bare Study & Blackground
MAC Copperplate & Shroom
Maybelline Colossal Mascara
e.l.f creamy eyeliner



 

MAC Paintpot Painterly
MUS Vanilla
brun skugga ur Isa Dora Muddy Nudes-quatter (kommer inte ihåg vilken)
Maybelline Colossal Mascara
e.l.f creamy eyeliner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0