Nakna naglar

Sminkan har gjort det, Nailtastic har gjort det och flera andra. 
Vad har dom då gjort? Jo visat upp sina naglar omålade naglar, och visst kan det se läskigt ut efter år av lackning. Jag har inte använt lack dagligen så länge så mina naglar är inte missfärgade med däremot så har de blivit misshandade med akrylförlängninar, den senaste var i början av Augusti, så dom är ojämna i tjockleken än. Men med lite nagelolja, glasfil och lite kärlek så har dom bättrat på sej.



Btw så här såg mina naglar ut i februari


Sminkan tipsade även om OPIs Natural Nail Strengthner så idag var jag förbi Åhlens och köpte en flaska.



Kommentarer
Postat av: Sminkan

Dina ser ju rosiga och fina ut jämfört med mina gulaktiga otäcka...

2010-11-25 @ 18:10:03
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0