Sommar

Ett av mina senaste inköp är lacket Bella's choise från H&M och efter att målat detta på naglarna, även tånaglarna, så fick jag en sån längtan till sommaren.

 

Sen åkte sminket fram och det blev blå/turkost och sommrigt det med. 
Jag använde:
* Nivea Stay Real foundation, 02 Nude
*Maybelline Dream Matt Powder, 07 sand sable
*Niva nano definition mascara
* IsaDora Fine liner eye stylo
* H&M Lip Tint, Fly me 2 the moon
* Viva La Diva Mix & Match Eyebrow colour 2 Blond
och en ljusblå/turkos skugga ur den stora VLD paletten samt den blå skuggan i VLD eyeshadow & Blush collection.




Jag har dessutom försökt mej på att ljusa upp håret lite, så efter en blekning med Jean Helens Mood Ultra Blond så har jag minst 10 olika färger i håret just nu. Tanken är att det så ska vara mellanbrunt, men det ska jag fixa imorgon.

Så där nu har ni fått sett hur jag ser ut också.


Nu vill jag att det ska bli sommar.


Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Söt du är! =) Jättefin makeup, och nagellacket är min nya favorit :)

2010-01-26 @ 18:17:57
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0