Dagens 7/1

Hej på er.

Hoppas ni inte förfrysit er i kylan. Själv hade jag -28 imorse, tur att jag fixat lift till jobbet, annars går jag eller cyklar. Väl på jobbet hade vi 13-14 grader så det har varit en lång dag och mina ögon ser ut där efter men jag tänkte iaf visa dagens smink. Många små bilder i ett kollage blir det, nya kameran har jag inte köpt än så gammkameran får hänga med ett tag till.

Jag har använt ljusaste skuggan i IsaDoras Smokey eye palett och den mörkaste skuggan i VivaLaDivas Mix & Match Eyebrow color nr2 blond. Basen är Lummels eyeshadow primer, och så Niveas nanodefinition mascara och eyeliner fr IsaDora.

Båda mina favorit paletter från IsaDora, chocolate ochsmokey eye har åkt i golvet och några skuggor blev pulver på golvet, riktigt synd. Funderar på om jag ska sattsa på att köpa nytt nästa gång H&M eller nån har dom till extrapris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0