Söndags shopping

Idag for jag iväg till det stora shoppingcentret i söder och efter att ha kollat i alla affärer som har smink så hamnade jag till slut på H&M där dom hade fått in IsaDoras Nostalgia-kollektion. Jag blev så glad när jag såg att Bella hade sprungit på den i fredags. Hade tänkt gå in till centrum redan i går, men jag höll mej ända till idag, inte illa va, jag har ju väntat sen i december tror jag de var på att just den här kollektionen skulle släppas. Nummer ett var paletten Creamy Nudes och sen hade jag även spanat in lacken, främs Vintage Mint och det Pink Cadillac. I slutändan så fick paletten och Vintage Mint följa med hem, ev. så köper jag Pink Cadillac senare jag var inte så impad av den just idag, men jag ska nog kolla lite extra i veckan när jag har mer tid. Jag slängde ett öga ner i en av realådorna när jag ändå var där och hittade ögonskuggs-doun Purple Haze som också fick följa med hem.

   

 

Fortsätter inköpen i den här takten så kommer min samling att växa mej ur huset innan året är slut, men jag klagar inte smink är kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0