Min lilla samling

Tänkte jag skulle haka på Makeuponista's sminksamligsinlägg och visa upp min lilla samling som sakta men säkert blir större och större, senast idag växte den med en till foundation (tips från en kompis, Maybellines Dream Satin Liquid) och en ännu en mascara (extra pris på H&M MaxFactors Lash extention effect).


Jag tycker min smaling är egentligen lagomt stor just nu med det finns ju alltid något man "måste" ha.


Så här ser den ut idag, imorgon har den förhoppningsvis blivit större, väntar på paketet från e.l.f



Som ni ser så är det en blandning av alla möjliga märken, högst upp till vänster är mina paletter från VivaLaDiva, IsaDora och Clair's.
En massa Dazzel Dust från Barry M, 2 pigment från MAC. Några skuggor och pigment fr Face, MakeUpStore, MaxFactor.
Foundations från Nivea, Maybelline och MAC.
Puder och rouge fr IsaDora, Maybelline och H&M.
Mascaror fr Maybelline, IsaDora, Nivea och MaxFactor.
Massa läppglans fr MAC, Victoria Secrets och H&M.
I verktygsväg så kommer de från Åhlens, Kicks, MAC, Lindex, Boots och några från DollarStore.

Nästan allt får plats i an låda, borstarna, mascarorna och eyeliners och kajalpennorna står i en zinkkruka.

Oftast ligger det dock utspritt på vardagsrumsbordet efter morgonens sminkning, är oftast på språng på morgonen så det blir liggandes tills jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Härligt att du ville vara med, ser att du har mycket fina saker i din samling! Länkar dig nu =)

2010-01-26 @ 18:13:56
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Stylefile.blogg.se

HImla kul att se! Jag borde organisera mitt smink också...

2010-04-27 @ 18:08:06
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0