Tillbaka

Jag trodde förra veckan var hemsk med med matriella fel, men den här veckan har varit värre. Rudolf och hans mule har inte heft något att komma med när det gäller mej och min näsa, tur att det har gått över för jag tror inget smink i världen hade hjälpt. Ett stort plus till Idominsalvan och vaselin, tror inte min såriga näsa blivit bra så fort utan.

Men nog om förkylningar, jag är nu back on track (förutom lite luftrörsbesvär som brukar hänga kvar ett tag) och för att muntra upp mej själv så var jag ner på stan efter jobbet idag och kollade om Kicks fått in China Glaze Up and Away. Tyvärr så hade dom inte det men det blev ett lack från Depends vår-kollektion, # 188, ett perfekt vardagslack.



Jag passade på att fixa nya naglar när luktsinnet var helt borta, akrylen luktar en hel del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0