Swatch- nya Claires paletten

Claires är en butikskedja med accessoarer och lite smink, lack osv som finns i Storbrittanien. Jag tror att det är samma tillverkare som Viva La Divas smink eftersom Claires säljer en palett som ser exakt likadan ut som Viva La Divas stora svarta. Hur som helst så har jag ett antal paletter och lack från dem, jag tänkte visa senast tillskottet bland mina paletter nämligen denna bestående av 10 skuggor i neutrala, lite metalliska nyanser. Tyvärr så har den åkt i golvet och den svarta skuggan gick sönder.

Swatcherna är i samma ordning som paletten.


Kommentarer
Postat av: Honi

Åh gillar metallicfinishen :) Superfina skuggor..

2010-08-14 @ 21:23:27
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0