Sunkissed

Ja så här ser jag ut just nu, första gången på länge jag har färg.
Eftersom jag inte har någon foundation som passar just nu så är jag utan, inte mej emot då jag trivs med min bränna ;-)
Jag lyckades däremot glömma primern innan jag la ögonskuggorna så dom blev inte lika framträdande som jag hade velat, men i slutändan ger det hela looken ett mjukintryck. Kinderna fick lite extra färg med ett solpuder.
 

MAC Paradisco & Shroom
MUS Bloom
Isa Dora brun skimmrig skugga
Loreal lash architect 4d mascara
MUS eyepencil The Darkestshadow
H&M eyebrow pencil Brown
Isa Dora solpuder 95 Matte Tan


Kommentarer
Postat av: Caroline

fint med solpuder, jag skulle dock behöva en bättre borste till det ändamålet!

2011-03-26 @ 15:53:13
URL: http://www.makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0