1 beauty 3a

Jag hakar på detta, om än lite sent.

Lipgloss Bitch
har startat en ny kategori i sin blogg, 1 Beauty 3a, där 3 produkter listas i en kategori, hon uppmanar även oss andra beautybloggare att hänga på och självklart gör jag de.

Först ut är 3 prudukter på dusch-hyllan.

I min dusch har jag bl.a



Aussie Take The Heat Conditioner
Jag älskar Aussies prudukter, alla har en ljuvlig doft och dom gör mitt hår så mjukt och fint. Snart åker jag till England igen och just detta står med på inköpslistan då priset ligger på runt hälften av det är hemma.

The Body Shops Wild Cherry shower gel
TBS lyckas verkligen med att ta fram produkter som luktar enormt gott, för mej är det här vardagslyx och inte den dusch gel jag använder vaje dag då jag tycker dom är lite för dyr för det. Samma här som med Aussies balsam mycket billigare att köpa i ENgland och därför står även TBS produkter på inköpslistan.

ACO face young 
Rengöringsmouse, äntligen har jag hittat en rengöring som passar min känsliga hud och tar bort sminket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0