Packning

Hej på er.

Hoppas ni haft en trevlig valborg/första maj/vanlig helg. Själv har jag jbbat så det blev ingen brasa eller firande för mej i fredags.

Just nu packar jag för fullt för resan till Malmö imorgon, så här ser sminkväskan som ska med ut. Det som får följa med är MAC studio sculpt foundation, Isa Doras löspuder, glow puder fr e.l.f, rouge fr e.l.f, gloss från e.l.f och MAC, läppstift från e.l.f, brynskugga och concealer från VLD, eyeliner och kajal fr. ISA Dora och e.l.f och skuggor fr. MUS, e.l.f, Claires och Isa Dora, och sist mascara fr. Clarines. I lilla neccesären finns alla penslar och borstar, har tyvärr inte sytt klart mitt fodral som jag gjort. Jag kommer definitift inte använda alla skuggor men jag måste ju ha några alternativ eller hur? Men jag tycker det blev lagomt med grejor för 2 dagar.



Nu ska jag fortsätta packa och fundera lite på vad jag ska passa på att köpa när jag har vägarna förbi en MAC disk, tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0