brunt och glittrigt

Hej hopp.

Jag har haft lite semester över helgen, men nu är jag tillbaka igen.
Idag är jag ledig igen och har rotat runt lite i sminklådan, och hittade lite glittriga lösa skuggor så idag blev det brunt, guld och glitter.

Jag har min vanliga bas med Lumenes eyeshadow primer, sen la jag på e.l.fs mineralskugga Caffeinated över hela locket och tonade upp mot ögonbrynet, la den även under ögat. I glodlinjen la jag Barry Ms Dazzle Dust 53 Chocolate och på allt så la jag Galactic från Mine minerals. Eyeliner från Isa Dora, mascara från Clarines och kajal Blond från Isa Dora.




Utan blixt


med blixt


Kommentarer
Postat av: Emilie

Klockan är megafin :)



Din sminkning var jättefin ^^

2010-05-27 @ 15:36:00
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0