Brunsotat

Visst är det härligt när temperaturen är på andra sidan 0an, runt +5 har vi haft här ett par dagar nu, härligt härligt.
Idag kör jag på en brun sotning, jag började med min vanliga bas med foundation och puder sen Lumenes eyeshadow primer. I vanliga fall lägger jag en ljus skugga från Isa Dora, på senaste tiden har det varit den ljusaste från Creamy Nudes paletten, men den har försvunnit under dagens lopp. Idag blev det därför en vit skugga från Claires över hela ögonlocket, sen den näst mörkaste skugga ur Isa Doras Matte Chocolates palett på yttre havlan av ögonlocket och sen den mörkaste skuggan ur samma palette i yttre V:et.









Änså länge tycker jag det har hållt sej riktigt bra, sminkade mej runt 5 imorse och jag tog bilderna nu 10 h senare.

Nu ska jag ta fram cykeln och ge mej ut på tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0