MAC shopping i London

hello!

Nu så har jag kommit fram till mitt andra hem som ligger i Oldham utanför Manchester. london var lika bra som alltid. Självklart har jag shoppat b.la här:



MAC vid Carnaby Street, vanligtvis tycker jag engesmännen är otroligt hjälpsamma i affärerna men här var dom inte alls intresserad av att sälja. Jag kom iaf ut där ifrån med 2 skuggor Shroom och St Taupe. På Heathrow blev det mer shoppat i MAC-dsken skuggorna Paradisco & Sumptuous Olive och Läppstiftet Sophisto.

Mer shopping kommer det att bli innan jag återvänder till Sverige igen.


Off topic

På onsdagkväll bjöd jag mamma på konsert i O2, det var hennes stora idol Rod Stewart som stod på scenen.


Han bjöd på en riktigt bra show och fick igång alla som var där, jag var nog bland de yngsta där och äldsta var nog 80+ riktigt roligt!
 


Kommentarer
Postat av: Honi

London är min favoritstad så jag förstår att ni hade det trevligt :) Kul med shopping!

2010-08-06 @ 22:26:41
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0