Mascaror

Jag har under december testat lite mascaror eftersom jag ändå behövde en ny.

Först ut blev Maybellines Colosal volum express där jag  fick en chock när jag skruvade upp den, en enligt mej stark doft av hyacint. Varför ha parfym i mascaran? Hursom helst själva mascaran var riktigt bra till mina fransar, men pga av parfymen så blev den dissad efter ett par dagar.

Nästa som jag testade var IsaDoras power mascara och den passade inte alls med mina fransar tyckte konsistensen var lös och fransarna geggade ihop sej och blev inte så långa och fina.

Sist ut blev Niveas Volume Nanodefinition (tror nog jag valde den för att den va rosa) och den är jag nöjd med, fransarna är separerade och långa, och det är lätt att bygga på mer volym med fler appliceringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0