dagens

Så här har jag sett ut idag.



Jag har använt den andra skuggan i översta raden i den här paletten från Viva La Diva, första skuggan i Isa Doras Creamy Nude palett, MaxFactors Lash Extension Effect mascara, Isa Doras Fine Line Eye Stylo eyeliner och Barry M Eye khol pencil till ögonen. I ansiktet har jag Maybelline dream satin liquid foundation, transparent puder fr Isa Dora och e.l.f rouge Shy och på läpparna har jag e.l.f lipstain Bombshell.

Jag måste försöka låta mina ögonbryn växa till sej lite, råkade ta bort lite för mycket sist så nu får jag gå omkring med snygga små prickar och halft utväxta strån ett tag. Snyggt värre tur att det bara jag som ser det värsta. Fast jag ska nog skaffa en ögonbryndpenna medans de växer så det inte ser på tok förjävligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0