Resekit

Jag har några små vändor med jobbet planerat framöver och då måste ju sminket och penslarna och allt annat resa med stil, eller snarare är det så behöver jag någon form av neccesär. I vanliga fall så stoppar jag ner dusch grejor i plastpåsar och allt smink och penslar i en och samma neccesär vilket inte är så smart. Eftersom jag inte haft nått bättre för mej och lite tyg som bara legat och samlat damm så jag slängde ihop ett resekit. Penselfodralet ska få några knappar sen är allt klart. De har lite småskavanker och är långt ifrån perfekta, men jag är riktigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: christel

Såg bilden fört och tänkte,snyggt det vill jag också ha. Sen läste jag texten. Åhh vad avundsjuk jag blir. Vill också kunna så så bra :-)

2010-02-24 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0