Nytt: Brite Bird

Efter att ha läst en massa bra om Brite Birds skuggor och pigment så slog jag slag i saken före helgen och beställde hem 5 st pigment, Doesn't mare any sense, Foam Candy, Rock'n Rolla, Mornin' Deer och Everyday

 

Jag har hunnit prova lite och jag gillar dom, tyckte Everyday eller om det var Mornin' Deer, påminner om Barry Ms Nude vilket är en favorit som tyvärr inte används så ofta, ska test mer i helgen när jag har mer tid.
Jag måste säga att Sanna som har Brite Bird är riktigt service minded och mailade när hon skickat skuggorna och att det dröjd lite pga av snön, tummen upp!! (hade redan räknat med att ovädret söder över skulle ställ till det)

Det kommer säkerligen bli fler beställningar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0