Ljuva söndag



Efter att ha städat, handlat och bakat, tänkte jag att jag skulle testa lite mer av Brite Birds pigment. Den här gången blev det Mornin' Deer och Everyday tillsammans med Barry Ms Chocolate (dd53) och Tan (dd39). Vanliga mascaran Max Factors False Lash Effect och Isa Doras Inliner Kajal Satin White
Dagens bas består av Macs Studio Sculpt foundation NW15, Max Factors solpuder och nya rouget Lush från Make up Store. Just de på läpparna har jag e.l.fs lipstain Bombshell.

Jag är riktigt nöjd med den här sminkningen, och till och med med foundationen som jag inte riktigt kommit överns med tidigare. Jag har börjat applcera founation med fingrarna ist för pensel eller svamp och jag tror det gör att jag gillar den bättre, blir ett jämnare och inte så på spaklat resultat, utan det smälter in bättre.

Blixt



 
   
(Klickbara)


Lampljus







Kommentarer
Postat av: Andréa

Vilka härligt fylliga fransar du har :)

2010-03-05 @ 10:22:36
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack jag är riktigt stolt över dom, behöver aldrig en fransböjare ev föna till om dom råkar locka till sej för mycket :-)

2010-03-05 @ 15:17:45
URL: http://sminkdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0