Helgshopping

Äntligen äntligen äntligen!
Nu har jag äntligen en ny kamera!


Förutom en ny kamera under gårdagens shoppingtur blev det lite smtt och gott från Depend och The Body Shop.
Hade hoppats att Kicks fått in Up & Away, men jag får vänta ett tag till.

Från Depend

#32 #31 #192 #188 och Myrrolja, #188 köpte jag ju redan i fredags tillsammans med #32 men de fick vara med på bilden ändå. Jag var ute efter ett vitt lack för fransk manikyr men #32 var för "mesig". #192 är precis som # 188 från vårkollektionen.

Från the Body Shop blev det

Body Lotion Vanilla. Jag gillar The Body Shops lotions och body butters och har Coconut sen tidigare, men har man en arbetskamrat/kompis som hatar kokkoslukt så kan jag ju inte använda den så ofta.
Min vanliga sminkbortagning tog precis slut, brukar använda den rosa Vitamin E face wash, men jag tycker den inte riktigt får bort mascaran fast att jag inte använder vattenfast. Jag såg Camomile Watherproof Eye Make-Up Remover och tänker ge den en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0