Ny frilla + FOTD


Jag har funderat på en sidcut ett bra tag nu och här om dan när jag ändå var ute och rände på stan så sprang jag in till frissan och bokade tid samma dag. Klipp klipp och så har man ½ hockeyfrilla, så känns det nu iaf men jag ska bara vänja mej så blir det bra annars så kapar jag resten också. Ny färg blev det också, Jane Helens Mood Mörkbrunt.

Så till sminket:

Maybelline Dream Satin Liquid Foundation
e.l.f blush Glow
Isa Dora Transparent puder + solpuder
MAC Pain Pot Painetly
MAC Shroom
MAC St Taupe
Isa Dora Fine Line Eye Stylo
Maybelline Colossal Waterproof Mascara Black
VLD Mix & Match Eyebrow color
MAC lipstick Sophisto


har satt resten av håret i en toffs ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0