Lördag

I lördags blev jag bjuden på middag hos en kompis sen blev det en drink eller två i stan och så här såg jag ut.




I hårväg spann jag vidare på veckans tidigare frisyr och gick loss med locktången, och jag blev riktigt nöjd med resultatet. I sminkväg blev jag också riktigt nöjd och jag använde följande smink:

Ansikte:
e.l.f Mineral Infused Face Primer
MAC Studio Sculpt Foundation NW 15
e.l.f Mineral Glow Shimmer
Isa Dora Perfect loose Powder 01 Velvet Transparent
e.l.f Studio Blush Meilow Mauve

Ögon:
Lumene Highlighter Palette Peachy Glow
VLD Mix & Match Eyebrow color 2. Blond
e.l.f Mineral Eyeshadow Glamorous
MAC pigment Vanilla
e.l.f Creamy Eyeliner Black
Clarins Wonderful Perfect Mascara Black
H&M Eyebrow Fix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0