Lördag i rosa

Idag kör jag utan foundation, bara lite transparent puder för att få bort lite blänk, på ögonen har jag de rosa och lila skuggorna från creamy nudes paletten och kajal allt från Isa Dora. Mascaran är Clarins Wonder Perfect Mascara och läpparna pryds av MACs Lippglass Fierce & Fabulous.



Tänkte jag skulle variera frisyren lite, har ju gått med diadem ett tag nu bara för att få bort luggen, så idag är luggen framme men det är bara att inse att jag måste till frissan. Luggen har fel form, är för lång och ojämn.


Btw ser ni va brun jag är, eller inte, men jag hr hunnit kört med Doves Summer Glow 2 vändor nu och det syns faktiskt lite irl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0