Härliga fredag



Äntligen är helgen här och eftersom jag var så nöjd med håret igår blev det samma idag igen. Basen blev jag jätte nöjd med idag, tycker rouget blev så bra som det bara går. Ögonen blev en klassiker 50-tals inspirerad med eyelinervinge.

Jag har anv följande:

Ansikte:
e.l.f Mineral Infused Face Primer
MAC Studio Sculpt Foundation NW 15
e.l.f Mineral Glow Shimmer
Isa Dora Perfect loose Powder 01 Velvet Transparent
e.l.f Mineral Blush Coral

Ögon:
Lumene Eyeshadow Primer
VLD Mix & Match Eyebrow color 2. Blond, mellan skuggan på brynen och mörka i globlinjen
MUS Satin
e.l.f Creamy Eyeliner Black
Clarins Wonderful Perfect Mascara Black
H&M Eyebrow Fix



Kommentarer
Postat av: Mayaline

Eyeliner var jättesnyggt på dig! Jag skulle vilja se en mörk sotning, det tror jag skulle passa riktigt fint på dig.

2010-04-28 @ 07:11:38
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack.



Ska försöka mej på nått mörkare nån dag till veckan.

2010-04-30 @ 20:54:30
URL: http://sminkdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0